wtorek, 17 lipca 2012

Plaża

Dzisiaj w Szkocji było ciepło .. zwykle jest zimno. Więc poszłam na plaże z trzema przyjaciółkami .. nie planowaliśmy iść na plaże :D  no i miałam na sobie dżinsy, jak bym wiedziała ze pójdziemy na plaże to bym pewnie założyła spodenki. najpierw poszliśmy pochodzić po plaży i pomoczyć nogi :D Woda była zimna. podwinęłam sobie nogawki ale i tak mi się dżinsy trochę zamoczyły. Potem poszliśmy kupić sobie lody (: a potem na taką górę która się nazywa tygrysia góra :P jest trochę duża poszliśmy na samom góry .. 

Dzisiaj woda wyglądała bardzo ładnie .. i na tym zdjęciu widać tą górę :)

Paaa 

4 komentarze:

  1. Szkocja ... piękne miejsce : )
    Świetny blog !
    Obserwuję + liczę na rewanż
    http://wera-weerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne miejsce !

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna plaża ;]
    Dodaję i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze :D
Jak zostawisz komentarz to ja skomentuje twojego najnowszego posta :) (podaj linka bloga)