niedziela, 23 września 2012

McDonald :P

Hej hej

Pojechałam do Mcdonaldu z rodzicami. Jedliśmy w samochodzie bo mój tata nie chciał iść do środku, mówił ze jest dużo ludzi a było mało. Ja jadłam frytki. Uwielbiam frytki z mcdonalda i miałam też big maca ale nie zjadłam całego, no i miałam Cole.
Jak zjedliśmy to pojechaliśmy do centrum na chwile poszliśmy do new looka i kupiłam sobie tam Pączka do włosów za 3 funty.


 Te ciastka się nazywają brownies <3 mniaam ;3
Kupiłam czarny bo nie było brązowego.

7 komentarzy:

  1. Też bym sobie chętnie kupiła takiego pączka, byłby pomocny przy kokach. Ale u nas w new looku takiego nie widziałam :c
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez uwielbiam frytki z Mc`a , są najlepszeeee < 3 !!
    Zazdroszczę ci że mieszkasz w Szkocji!
    A lepiej jest tam czy w Polsce? jak uważasz ? :)

    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakowicie wyglądają te ciastka ^ ^
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ; D U nas w mieście, nie ma dnia gdy nie będzie ludzi w Macku.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciacha zarombiste :)! zapraszam do mnie :http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze :D
Jak zostawisz komentarz to ja skomentuje twojego najnowszego posta :) (podaj linka bloga)