wtorek, 9 października 2012

Crazy :3

Cześć

Przepraszam ze dawno nie pisałam ale mój ostatni tydzień był nudny .. więc za bardzo to nie miałam o czym pisać. W sobota jadę zobaczyć koty :) tak dostaje kota <3 dostaje kota rasy bengal :) będę chyba mieć kota w listopadzie :) nie mogę się doczekać. W mojej klasie jest taka głupia dziewczyna i ona na Religi gryzła i bawiła się takim długopisem i on potem wstaje i mówi do naszego nauczyciela ze ma atrament na ręce i potem każdy się zaczyna śmiać, a ona się pyta co, a my ze ma atrament w buzi ... a ona nawet nie zauważyła :D nawet nauczyciel się śmiał.

Moją ostatnią lekcją dzisiaj był wf, znowu musieliśmy biegać do o koła szkoły ;/ musieliśmy 3 razy. Poszło mi lepiej nisz ostatnim razem. Mama mi kupuje potem tą kurtkę ładna?




9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się tu podoba :D
    Obserwujemy ?
    Ja już zaobsrewowałam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. nom mi sie podoba. kupujesz na alegro?

    + obserwuje, licze na rewanz :)

    zapraszam do mnie :D
    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta kurtka, widziałam podobną w takko :)
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ; D


    julia-juuliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurteczka:D
    Super blog :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka. :)
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta kurtka , a w jakim sklepie i za ile?
    My też na wf ostatnio biegaliśmy , mam czwórkę , masakra :/
    Pisz częśćiej ! < 333
    np. zrób My secrets . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świtena kurtka .
    Musisz pokazać zdjęcia kotów . < 3

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za miłe komentarze :D
Jak zostawisz komentarz to ja skomentuje twojego najnowszego posta :) (podaj linka bloga)